Kontorelev søges til økonomiafdeling

Vi søger en kontorelev pr. 1. september 2021 med
stor interesse for at arbejde med tal, procedurer og deadlines

Jobbet:

Økonomiafdelingen består af et regnskabsteam på 5 medarbejdere.


Du vil få en hverdag i en stor virksomhed, hvor du kan udvikle dig både personligt og fagligt.  Du vil blive tildelt et ansvar for de opgaver, du sidder med og du skal være parat til at tage udfordringen op.
Dit forløb vil strække sig over to spændende og udfordrende år, hvor du kommer på turnus og får en bred indsigt i økonomifunktionens arbejdsområder. Dit speciale vil være administration, med vægt på økonomi.

Du vil blandt andet beskæftige dig med opgaver inden for:

  • Håndtering af debitorer og kreditorer
  • Bogføring af finansposter
  • Indberetning til SKAT af moms og afgifter
  • Diverse daglige afstemninger
  • Indblik i månedsafslutning, rapportering og budgettering

Dine faglige og personlige kompetencer:

  • Du har gennemført eller er i gang med EUX eller HHX
  • Du brænder for arbejdet med tal og økonomi
  • Du har gode kommunika􀆟 ons- og koordineringsevner
  • Du fungerer godt i pressede situa􀆟 oner, og er klar 􀆟 l at yde en ekstra indsats når det er nødvendigt
  • Du er omhyggelig og ansvarsbevidst omkring dit arbejde

Vi tilbyder:

  • Du kommer til at arbejde i et uformelt arbejdsmiljø i en rummelig og foranderlig organisation med frie arbejdsforhold og engagerede kollegaer
  • Du vil indgå i et arbejdsmiljø, hvor vi lægger stor vægt på faglig sparring og en uformel omgangstone
  • Vi har en velfungerende personaleforening, som bidrager aktivt til den sociale trivsel
  • Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst

Vil du vide mere:

Ønsker du at vide mere omkring stillingen, er du velkommen til at kontakteregnskabschef Virginija Pedersen - tlf. 4070 2532 eller mail vpe@tct.dk.

Ansøgning

Hvis du kan se dig selv som vores nye elev, så send en motiveret ansøgning sammen med relevante bilag til job@tct.dk. Samtaler afholdes løbende, så vent ikke med at sende din ansøgning.

Se mere her